29 Ağu 2018

Perakende Sektörü İçin Led Ekranlar

Günümüzde satış yapmak ve satın aldırmak ile ilgili binlerce strateji markalar tarafından planlanıyor. Kimisi reklam mecralarına dijital ortamları eklerken kimi markada led ekranların satışa ve marka bilinirliğine katkısını anlamış durumda. Perakende firmaları dediğimiz üreticilerin temsilcisi ancak tüketicilerin de garantörü olan firmalar led ekran çözümlerine oldukça sıcak bakıyorlar. Üretici ve tüketici arasında malların naklini sağlayan perakendeciler led ekranlar ile hedef kitlelerini etkileme konusunda en iyi stratejilerini planlıyor ve uyguluyorlar.  Bu yazımızda perakende sektörü için led ekranların önemi hakkında yorumlarımızı bulabileceksiniz.

Led Ekranlar Ne İçin Kullanılıyor?

Günümüzde rekabet giderek artıyor ve rakip firmalar rakiplerinden tüketici çalma yarışını iyice kızıştırdı. Tuborg ve Efes Pilsen’in İzmir’deki tabela yarışından sonra led ekran yarışları da başladı. Markalar kendileri hakkında gerek indirim gerekse de duyuru niteliğindeki bilgileri tüketicileriyle paylaşmak için led ekranları tercih ediyor. Aynı zamanda alışveriş merkezlerinde, havalimanlarında, toplantı salonlarında görmeye alıştığımız led ekranların hepsi farklı amaçlara hizmet ediyor. Her amaca yönelik led ekran çözümleri ise Astel Led tarafından Türkiye’de büyük bir oranda karşılanıyor. Türkiye’nin önde gelen firmalarının led ekran çözümlerini üstlenen Astel Led led ekranlarının reklama katkısının önemli olduğunu birçok kez gözler önüne sermiştir. Bu nedenle, led ekranlar satış faaliyetlerini arttırmak, bilinirliğini sürdürmek ve tanıtım yapmak isteyen firmalar için bulunmaz bir reklam mecrasıdır diyebilmek mümkün.

Hipermarketlerde Led Ekran Kullanımı

Süpermarketlerde gıda haricinde mamullerin satışının olması sonucunda hipermarketlere gereksinim doğurmuştur. Self servis satışların, kasada ödemelerin ve geniş otoparkların olduğu süpermarketlerde satın alanları 2500 m2’dir. Genelde şehrin dışına doğru konumlandırılan hipermarketler tanıtım faaliyetleri için led ekran çözümlerini tercih ediyor. Uzaktan gelen yani görüş mesafesi uzak olanlar için özel ekran çözümleri sunan Astel Led ile hipermarketler müşterilerini kolaylıkla hipermarkete çekebiliyor

İndirimli Satış Mağazalarında Led Ekran Kullanımı

Üretici ve imalatçı kuruluşların açtığı mağazalar olan indirimli satış mağazaları günümüzde led ekranları sıklıkla tercih ediyor. Paşabahçe ise buna en güzel örnektedir. Kendi satış mağazalarını açan Beymen, Vakko gibi en iyi markalar müşterilerine yeni koleksiyonlarını tanıtma, indirimlerini duyurma gibi amaçları içi led ekranları tercih ediyor.

Alışveriş Merkezleri İçin Led Ekran (Shopping Center)

Tüketim çılgınlığının dur durak bilmediği günümüzde alışveriş merkezlerinin sayısı git gide artıyor. Markaların alışveriş merkezlerinde yer alma çabası da elbette tüketicilerin alışveriş merkezlerinde vakit geçirmesi ile doğru orantılı. Eskiden her markanın kendi mağazası olurdu ve bu mağazalara giderek tüketiciler alışveriş yapardı. Ancak, alışveriş merkezlerinin giderek artması ve her şeyi kolaylıkla bulabilmek tüketicilerin de alışveriş yaptıkları yerlerde davranış değişikliği yapmasını sağladı. Alışveriş merkezleri içinde yer alan yüzlerce marka ise böylece kıyasıya bir rekabete başladı. Birbiriyle aynı konseptte ürün veya hizmet temin eden markalar potansiyel müşterileri çekebilmek ve sadık müşterilerini daha da marka sadakatine çekmek için farklı stratejiler denemekten hiç vazgeçmiyorlar. Müşterilerine ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi vermek ve satış oranlarını arttırmak isteyen firmalar alışveriş merkezlerine Led ekran panelleri yerleştirerek daha fazla kitleye hitap etmeyi istiyorlar. Vakko, Boyner ise led ekran çözümlerini en yaygın kullanan markalar olarak karşımıza çıkıyor.